måndag 25 januari 2016

Sötnöt har fyllt 4 år!

 
Lilla trollungen fyller 4 år idag. Tänk vad tiden går fort. Han är som ett äventyr och jag är så glad över att ha få dela livet med honom. Igår hade vi kalas för släkt och familj och det var så mysigt att samlas, prata och äta! Längtar alltid efter mina föräldrar och min syster och systerson. 

Bakade med ekologiska råvaror förutom den glutenfria mjölmixen som jag inte hittat ekologisk ännu. Så glad över att utbudet i mataffären bara blir bättre och bättre och större och större.  Trollungen ville ha smörgåstårta med räkor och gräddtårta och så fick det bli. 

Lagom med paket och mycket eko-reko! Liten blir stor och ibland vill jag bara pausa tiden lite och insupa livet. Hoppas ni har en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...