måndag 5 oktober 2015

Hösten är här på riktigt!

Nu är den verkligen här hösten och allt som hör den till snorig näsa, glada strumpbyxor och eko-reko kängor från Kavat på fötterna! Skönt tycker en bit av mig som på sista tiden haft en rastlöshet. Efter sommaren började jag nytt jobb och mitt tidigare invanda liv har utmanats en hel del. Ny resväg, nya tider, nya arbetskollegor och nya arbetsuppgifter. Lite för mycket nytt och direkt kastade jag sista årets lärdomar i papperskorgen. Började slarva med maten och har ätit mycket sött, slutade med promenaderna och att ha lite egen tid för att läsa och teckna. Resultatet blev att refluxen kom tillbaka så nu måste jag ta i med hårdhandskarna med mig själv. Påminna mig själv om hur jag mår bra! Och hösten passar in perfekt! Så hej höst hoppas du blir lugn, harmonisk och fylld av härlig eko-reko konsumtion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...