onsdag 28 oktober 2015

Att bli vän med sig själv!

Såhär ser jag ut en morgon i slutet av oktober! I mitt 36-åriga liv har jag precis som många andra både kvinnor och män aldrig riktigt varit nöjd med mitt utseende alltid sätt fel och brister men jag märker mer och mer att jag börjar bli trött på det och försöker fokusera på det som är fint eller det jag tycker om med mig själv. Livet är för kort för att slösas bort brukar man ju säga och kanske är det även så att livet är för kort för att inte älska sig själv! Så mitt nya mål är att bli vän med mitt utseende titta mig själv i spegeln och le för att jag kan och för att jag är jag! Inte helt rätt i mina ögon men inte helt fel heller! Evig vänskap jag & utseendet så nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagarna i mars och förändringens vindar

Just nu känns dagarna lite tunga. Jag försöker tänka positiva tankar, fokusera på det som är bra och se till att jag får återhäm...