torsdag 5 februari 2015

Presenttips till en älskling

Igår fyllde min sambo år och det firades med sång och paket på sängen. Trollungarna hade gjort ett armband med träkulor och skrivit ett fint kort. Efter överlämning av barnen till farmor åkte vi in till stan för frukost på Grand Hotell, Cadierbaren. Min present till sambon och oj vad gott det var och mysigt! Vi riktigt njöt och vardagen kändes så lyxig. Första gången för mig inne på Grand men det kommer jag absolut göra om. Och så mycket enklare att få till en morgon än att ha barnvakt på kvällen! Så dagens tips ge bort en frukost, mysig tid tillsammans och så gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagarna i mars och förändringens vindar

Just nu känns dagarna lite tunga. Jag försöker tänka positiva tankar, fokusera på det som är bra och se till att jag får återhäm...