onsdag 29 maj 2013

Ett år går så fort....

Oj vad ett år går fort! Jag har nu bloggat i mera än 1 år. Min hobby har blivit som en livsstil. Att fota, skriva och konsumera med eftertänksamhet. Att välja bättre alternativ och slåss mot matfusket och miljöfusket.
Att äta mera vegetarisk kost, att handla mindre kläder och andra onödiga grejer. Att stanna upp och andas lite oftare har varit både lätt och svårt. Mycket har hänt mitt första bloggår, varit föräldraledig till lilla trollungen, börjat jobba, blivit moster, tränat yoga, gått sköna promenader och stressat mycket och lite i perioder. Ett bra summerat år och jag hoppas att det kommande kommer att bli ännu bättre.
Jag går från ett år mot ekoparadiso till ett liv som eko-reko nörd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...