tisdag 12 mars 2013

Anta utmaningen du också!

En blogg jag verkligen gillar och följer är Underbaraclara. Inte för att jag är så pysslig utan för att jag tycker att det är roligt och inspirerande att följa en småbarnsmamma som är en riktig entreprenör och lever på sin dröm. Just nu har Clara också en utmaning helt i min smak så läs och anta utmaningen!

Mina favorit leksaker till barnen är fina träleksaker, pussel och böcker och det kan man verkligen hittade begagnade som knappt är slitna både på loppisar och i second hand affärer. En annan favorit till barnen är faktiskt fina hemmagjorda leksaker minns själv hur mina mostrar gjorde dockkläder till mig av trasiga gamla kläder när jag var liten och oj vad skoj jag hade med dessa kläder. Av och på i flera timmar. Hoppas ni antar utmaningen och att allt fler börjar värna om vår miljö och konsumerar lite mindre och lite mera medvetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...