måndag 1 oktober 2012

Ny favorit

Att handla ekologiska kläder till mig själv har varit lite svårare än till barnen. Det stora kedjorna har ett gott utbud av kläder i ekologisk bomull just till barn men när det kommer till kläder för kvinnor blir utbudet mindre. Basplagg som enfärgade toppar, tights, strumpor och underkläder går att hitta men inte så mycket mera än så. Att handla på nätet funkar och det har jag gjort en del men ibland vill man ju se kläderna man köper, känna på materialet och prova. Så nu har jag en ny favorit som verkligen förenar mode med ett miljöansvar, Gudrun Sjödén.

Så mycket fint och helt eko-reko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...