måndag 28 maj 2012

Mysig helg!

I helgen har vi ätit god mat, träffat vänner och familj, och njutit av det fina vädret. Jag måste erkänna en sak. Jag saknar inte mitt shoppande, utan det är skönt att inte tänka på vad nästa köp ska bli. För det är enkelt; det ska inte bli så många köp. Det är också skönt att inte ha köpcentrum som utflyktsmål. 
Visst är ekologiska varor inte det billigaste men det gör att jag inte slösar och köper onödiga grejer som jag inte behöver. Nu ska vi snart på semester i en vecka. Det ska bli intressant. Utmaningen blir så mycket större när vi är lediga tillsammans. Vi får se om jag kommer hem med en massa nya kassar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...